Frequently Asked Questions

 

 
Tekst alternatywny KONTAKT MAILOWY

W miarę możliwości na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco.

Konsultanci dostępni są przez 7 dni w tygodniu od 9.00 – 22.00.

Zgłoszenia e-mail przyjmujemy nonstop. Jeżeli w przeciągu 24h nie otrzymacie Państwo odpowiedzi na swój e-mail to prosimy o ponowny kontakt gdyż wiadomość prawdopodobnie nie dotarł na nasze serwery.

Kontakt mailowy: support@vpnonline.pl

 

Tekst alternatywny ZDALNA POMOC I KONSULTACJE ONLINE

Wychodząc na przeciw oczekiwań naszych klientów, Zespół VPNonline oferuje również zdalną pomoc poprzez program TeamViewer QuickSupport.

W celu uzyskania zdalnej pomocy prosimy o pobranie programu z poniższego linku: http://pomoc.vpnonline.pl

TeamViever

Po uruchomieniu programu TeamViewer QuickSupport należy skontaktować się z pracownikiem wsparcia technicznego w firmie VPNonline i podać mu numer komputera (ID) oraz tymczasowe hasło, które będzie niezbędne do zdalnego połączenia z Państwa komputerem.

Po nawiązaniu połączenia konsultant VPNonline będzie widział to co Państwo na ekranie oraz będzie mógł przekazywać uwagi na czacie.

Połączenie jest szyfrowane i nikt nie jest w stanie podsłuchać transmisji a tym samym dostać się do Państwa komputera. Po zamknięciu okna Zdalnej Pomocy nikt nawet konsultant firmy VPNonline nie będzie mógł ponownie połączyć się z Państwa komputerem.

 

Zapraszamy do kontaktu
VPNonline Team

Comments are closed.