Przelew bankowy

Jeżeli zdecydujesz się na opcję przelew bankowy twoje konto w panelu klienta musi zostać aktywowane przez zespół VPNonline Team.

W trakcie wysyłania do nas przelewu, w polu TYTUŁ PRZELEWU wpisz swój LOGIN.

Po wysłaniu do nas przelewu bankowego koniecznie poinformuj nas o tym mailem na adres: support@vpnonline.pl.
W załączniku prześlij nam potwierdzenie przelewu.

Dzięki temu czas aktywacji konta skróci się do minimum.

 

Krok 1 – zarejestruj konto

Aby założyć konto w naszym serwisie należy w prawym górnym rogu kliknąć przycisk „Zaloguj”.

Po przejściu na stronę logowania wybierz „Zarejestruj konto”

 

Wpisz wymagane dane: LOGIN, HASŁO, ADRES EMAIL i wybierz czas działania usługi VPN.

Swoje dane możesz zawsze edytować w panel klienta.

 

Krok 2 – Przelew

Zrób przelew ze swojego konta bankowego na nasze dane.

Dane do przelewu oraz numer konta bankowego dostępne są w zakładce KONTAKT i w panelu klienta.

WAŻNE !

Prosimy nie zapomnieć o wpisaniu w tytule przelewu swojego LOGINU i wysłaniu do nas maila z informacją o płatności.
Dzięki tej informacji będziemy mogli od razu aktywować twoje konto.

 

Krok 3 – Skonfiguruj połączenie VPN i baw się dobrze !

 

Jeżeli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością odpowiemy na twoje pytania 🙂

 

Pozdrawiamy,
VPNonline Team

 

Możliwość komentowania jest wyłączona.